TAVASTGATAN 29A

Heminredning för nybörjare

12/17/2005

Månadens soffa


Fatta vilken läcker soffa. Den fick min vän Nina syn på i ett skyltfönster i Arecife, Lanzarote, i veckan. Jag har varit hemskt dålig på inrednings-spotting under höstens resor, här är ett försök till gottgörelse. Tydligen är den dessutom samma färg som Nina och Oddbjörns vardagsrum, som jag inte sett sedan de målade om det. Coolt!
Butiken som sålde soffan hette [A]che men jag hittar inget på nätet så det var kanske bara en enskild butik.

2 Comments:

At 5/1/06 19:57, Blogger ninaboel said...

Måste ju säga att fototblev juste trots gallret *ler* Verkligen snygg den där! Såg en fåtölj med liknande tyg på Götgatan, när 10 gruppen - du vet möbelbutiken på hörnan där, en ganska dyr butik... ja du vet säkert. Kolla förbi där så kanske den står kvar och snyggar sig :)

 
At 9/1/06 17:46, Blogger Namnlös said...

Coolt! Jag vet vilken butik du menar, har spanat på deras soffor och fåtöljer ett antal gånger men de är helt sjukt dyra. Ska gå och fönstershoppa där igen på din rekommendation :)

 

Skicka en kommentar

<< Home