TAVASTGATAN 29A

Heminredning för nybörjare

11/21/2005

Lägesrapport badrumsrenovering


Så här såg det ut utanför respektive inuti mitt badrum för cirka två veckor sedan. Jag har inte velat gå till lägenheten så ofta eftersom jag, varandes kontrollmänniska, blivit stressad och orolig av kaoset i mitt hem. Det har inte sett ut som att det någonsin skulle bli beboeligt igen!

Men igår vad jag på visit och nu ser det lyckligtvis både mer städat och färdigt ut. Det finns kakel på de flesta väggar! Glasskivan mellan toadelen och duschrummet är på plats! Det vackra duschmunstycket är uppsatt! Det är så himla, himla fint att jag blev tokglad. Man börjar kunna skönja hur det kommer att bli och det ser ut att bli precis så läckert som jag trodde.
Var dock kasst ljus och ont om tid så jag tog bara en bild, och den föreställer entrén till lägenheten. Spännande planlösning:



Om allt går vägen ska det vara klart om en vecka och jag kan flytta in igen (peppar peppar). Det vore underbart!

1 Comments:

At 23/11/05 20:37, Blogger Anna-Stina said...

Verkar lovande! Tänk vad lyxigt med nytt badrum...

 

Skicka en kommentar

<< Home