TAVASTGATAN 29A

Heminredning för nybörjare

1/15/2006

Kiss och bajs på sängen


Min lillasyster Kajsa gav mig två nya gosedjur i julklapp: Kiss och Bajs. Igår hittade jag två matchande kuddar på Åhléns så nu har kuddarna och gosedjuren fått lägga sig på min säng. Den nya idén är att skaffa 70-talsstuk i vardagsrummet. Min gamla fåtölj som står där inne är 70-tal, och så har jag lagt bud på en rätt gräslig men eventuellt cool ryamatta på Tradera, får jag den blir det väldigt 70-tal.

Det sorgliga i historien är att Lill-Erik, min gosehund, för första gången på 24 år inte kommer att ligga på min säng. Jag ska gå till Granit idag och köpa en förvaringsbox så att han och grodan Arne kan ligga ovanpå mina garderober tillsammans med en mjuk och skön filt.

2 Comments:

At 15/1/06 14:59, Blogger ninaboel said...

länk till mattan på tradera! önskas alltså :)

gosedjuren... mysigt i alla fall att de får bo tillsammans! Och i ditt rum.

De är roliga de där kiss & bajs. problemet med sängprydnader - som jag har - är att de måste bort varje kväll. För sötsingen, jag använder ju knappt det urfina överkastet vi har förutom när det ska komma folk... alldeles för jobbigt att fixa till varje dag.

 
At 16/1/06 22:26, Anonymous Anonym said...

uj vad fint kiss o bajs matchades med kuddarna!

 

Skicka en kommentar

<< Home