TAVASTGATAN 29A

Heminredning för nybörjare

2/05/2006

Har hittat snyggaste tv-bänken

... men jag är nog för snål för att köpa den. Över 4000 med ben, 4500 med sockel.
En riktigt snygg sak från Bolia. Jag föredrar den i valnöt, men den i vitoljad ek är också snygg. Om jag köper den i valnöt måste jag byta bokhyllorna, vilket jag i och för sig ändå vill göra men har skjutit upp. Valnöten är nog inte så snygg tillsammans med bokträet i bokhyllorna.
Kan eventuellt byta bokhyllor med mamma, de har Billy vit.
Nu när 80-talet återkommer känns vita möbler coolt igen. Men är Billy vit cool eller bara billig? Jag tror jag är beredd att chansa på att det ser snyggt ut.
Och så ska jag börja bevaka Blocket efter en ny sak, Bolias tv-bänk! Skönt att få ett utlopp för mitt Blocket-beroende igen. De senaste veckorna har jag fortsatt söka efter slagbord, lyckligtvis har jag inte hittat nåt bättre än det jag slog till på.

3 Comments:

At 5/2/06 17:29, Blogger Anna-Stina said...

Vit Billy funkar!

Jag har själv Billy i björk, vilket har känts lite fel ett tag nu...

 
At 8/2/06 21:33, Anonymous Anonym said...

jag är bajsenödig!

/Loffe

 
At 29/4/06 09:27, Anonymous Anonym said...

Beställ en av ett snickeri som du ritar själv

 

Skicka en kommentar

<< Home