TAVASTGATAN 29A

Heminredning för nybörjare

2/23/2006

Fel glas!

Jag försöker verkligen hålla skenet uppe på den här bloggen, men ibland lyser det igenom ordentligt att jag är en riktig nybörjare på det här med heminredning. Ända sedan jag packade upp Iittaala-glasen jag köpte i Finland har något gnagt i bakhuvudet. Att jag inte riktigt känt igen formen. Och nu kollade jag upp saken och mycket riktigt - jag har köpt fel glas! Det var inte alls Essence jag köpte utan Senta!
Som ser ut så här:



De är förvisso också snygga, och jag behövde nya vinglas, men lika snygga som Essence är de ju inte! Men lika glad för det är jag, allt annat vore ju dumt.

1 Comments:

At 23/2/06 21:56, Blogger ninaboel said...

*skrattar* du är fantastisk! Men som du skriver - juste med 8 likadana fina vinglas från Ittala. Oavsett serie *ler*

 

Skicka en kommentar

<< Home