TAVASTGATAN 29A

Heminredning för nybörjare

3/09/2006

Tradera-beroende

Idag har jag hämtat sex paket med saker som jag beställt på Tradera. Det börjar se ut som ett beroende. Nu ligger lådorna här ouppackade i en stor hög och lönekontot är bantat. Men det var nog fina saker jag köpte! Bilder kommer vad det lider.
En ljuspunkt är att beroendet av Tradera de senaste dagarna övergått i ett mindre kostsamt beroende av spelet Tycoon City: New York som jag recenserat för Sydsvenskan. Tyvärr innebär det att jag inte fått mycket sömn denna vecka. Men å andra sidan är jag nu New Yorks sjätte rikaste person!

I helgen är det både Antikmässa i Sollentuna och visning inför stadsauktion på Stockholms auktionsverk. Nya tag!

Förresten fick jag hämta ett av paketen idag hos Bussgods vid Cityterminalen. Onödigt krångligt - dels att resa dit, dels att de bara har öppet vardagar 8-17. Känns ju hur gammalmodigt som helst.

1 Comments:

At 9/3/06 19:11, Blogger Anna-Stina said...

Bussgods! :-(

Har också fått paket via Bussgods, till jobbet. Om jag inte fått hjälp av vaktmästaren hade jag fått gå ett par kilometer fram och tillbaka i -15 grader för att hämta paketet. Burr!

 

Skicka en kommentar

<< Home